16 Mac 2010

DUGAAN,KESABARAN,SEMANGAT

apa yang boleh dikatakan
kita tak mintak benda nie jadi
tuhan yang maha esa yang jadikan benda nie
kenapa?
supaya dia nak makluk nya tahan erti kesabaran dan semnagat yang kuat
ak juga penah diduga,
mcm2 da jadi sepanjang hdup aku,
apa perlu aku wat,perlu aku frust dan terus diam diri tnpa kekuatan untuk melalui dugaan yang dtg gan tetiba tanpa dimintak?
mmg perit nak telan n lalui semua nie
tapi aku tak mau menyerah kalah
aku ada kekuatan
masa depan aku panjang lagi
takan aku nak menagis dan jadi cam org biol..
aku tak nak
aku kena bangkit
aku bersyukur,walau *DIA* menduga aku. aku masih lagi boleh bangun untuk merasai lagi hidup aku ini
DIA beri aku dugaan.tp dia juga beri aku kebahgiaan..
apa yang aku harapkan dan memohon kepadaNYA agar aku sentiasa sentiasa dirahmati,dan kebahagiaan sentiasa ada pada aku walau byk lagi dugaan
aku juga bersyukur sebab DIA memilih aku utk menyedarkan aku supaya bersyukur,dan mendekat kan aku kepadaNYA dan menjadi insan yang lebih berguna

BANGUNLA KAMU,KUATKAN SEMANGAT KAMU,KESABARAN KAMU PASTI AKAN BERBALAS DENGAN PERKARA YANG LEBIH BAIK*

Tiada ulasan: