03 April 2010

PELIK

bla ditanya mengenai jodoh..
eh awk..bila mau kawin eh..?
da ada pasangan lum?
muka da lawa..tak lama laa tuuu makan nasi minyak
smuanya nie wat aku pelik..
pelik gan perangai org yang tak paham maksud JODOH
ngok tol..
jawapan aku mudah saja bg sp yg betanya pasal aku gan jodoh
makcik2,pakcik2,abg2,akak2..
sy tau camana nak uruskan diri sy..
lantak la..dulik apa..penah ke sy ganggu hdup2 anda smua kalu sy tak kawin pun
tu smua jodoh sy..TUHAN yang tentukan jodoh sy nie..
tak perlu la awk2 sekalian sebukk hal sy dan jdoh
andai kata sy takda jodoh,sy terima..da TUHAN yang tentukan sy camnie..
haishh..
watpela aku nak rungsing2 sal mlut org yang betanyakan psl jodoh nie
bg aku..biarla..TUHAN akn tentukan smuaa nya..

HANYA PADA MU TUHAN AKU BERSERAH,ENKAU MAHA KUASA MENETUKAN HDUP2 UMAT MU..AMIN

Tiada ulasan: