21 Mac 2010

ADA APA 21/3

ada apa setiap 21/3..
ada la hari annvrsry kidney ako
hari nie..genapla 4 tahun kidney yang bersemadi dlm tubuh ako ini dilahirkan..
ahahaha..kelakar kan bunyik..
dan hari nie juga..hari yang sama anak sedara lelaki ako dilahirkan
happy birthday sayang ku wan aiman haris..ucu sayang kamo..da besau da dia..
yeaa...siapa sangka..21/3 hari yang sangat ako tidak bleh lupakan
hari yang akan ako igt sampai mati..
alhamdulilah..dengan berkat n doa dr MU YA TUHAN..

crita pasal kidney ako nie..ya...ia ada la pemberian dan diderma kan oleh org yg amat ako sayang sangat2..iatu
my super heroo..papa
setiap kali teringt tarikh besejarah ni,ako bersyukur n mentis air mata..sebab ako maseh lg idup di bumi MU TUHAN.
hari aku wat operation utk memindahkan 1 kidney ayah ako ke tubuh badan ako
yaa..
aku ada seorang pesakit kidney seblm nie..
hidup aku amat teseksa seblm kidey ako yg baru dilahrikan
sebab kidey ako sendiri..da tak bleh berfungsi dgn sempurna..
ako terpksa menjalani rawatan utk meneruskan hidp sblm kindey baru dilahirkan
waa..mmg sdih kalu teringat..penuh dugaan ako kena trima..
sangat la azab..
bila DIA menduga aku dengan tetiba nya
aku terus kebenggongan
hurmm
doc-"syahdina awk disah kanrenal failure end stage"..
apa ini doc nie ckp..apa yg di cuba sampaikan kat ako
oohh tuhann..kenapa kau mendugaa ako begini..
after that..hidp ako kosng..tak mampo aku wat apa2..
aku terus down..
perjuangan ako utk meneruskan study ako..gelap..ako tiada kekuatan lagi
oh tidak..
aku hampir menemui MU YA TUHAN
tp ENGKAU masih ingin suruh hamba mu bertaubat
syukur pd mu ya tuhan
mcm2 dugaan aku lalui selama 1tahun setgh..
dan tiba msa..dia memberi HADIAH plak pd ku
iatu kelahiran kidney baru
alhamdulilah..
hari yang sm plak anak sedara ako dilahirkan..
aku hidup sht sempurna..dan mampu mneruskan perjuangan ako
wl kadangkala..DIA menduga ako
tp aku bersyukur..ako masih bernyawa
trima kasih ya allah
dan papa
na tak mampu bals segala pergorbanan papa dkt na
na mampu doa kan..papa sentiasa diberkati allah..sentiasa sehat..
TRIMA KASIH PAPA..
SYUKUR PD TUHAN
WAN AIMAN HARIS..SAYANG IGTLA SAMPAI MATI TARIKH KITA NIE K..



Tiada ulasan: