23 Mac 2010

apa ada pd cinta

wink2*
mau cte ar skt sal zaman2 aku becinta dulu,
bermule nya bila aku standard 5..(da gatai dowh)
ad la mamat sorang nie(giler comel siot)memendam rasa kat aku.. dia
aku tertarik gila gan dia..bek sgt..hormat aku,
nak kata couple tu..tah la(cinta monyet kot)
kami selalu lepak sma2,makan sesama,wat keje skolah sesama,best gila bila duk gan dia nie
hmm
kami betahan 2 tahun je..bila da form 1..
aku gan dia perpisah.
uaa..sedihnyaa..
kami wat haluan masing2
tp..dlm hati aku masih teringat dia,
ada gak aku cri dia,tp smua nya hampa belaka
even,skola dia pun aku tak tau mn dia duduk
huu..
bila da stat form 1..aku dituka ke skolah pmpuan
huhu
tak leh la aku negdik lg
sampai la form 5,
hati aku dicuri lg..oleh mamat pulau pinang
knl dia pun,sebab tesalah col
huhu
aku tk pnh jumpa dia
becinta dlm 5 bln cmtu..pastuu..aku pts
aku bosan dowh..ckp penipu je
lepas umur aku 18 tahun..
aku bekenalan lak gan mamat sorang nie,,mlalui chatting(forum)
ala forum yg dlm website bluehypo tu
mula gan benci,
asik betekak..last2 aku lentok gan dia..ahahha
lm gak aku becinta(melalui chating,hp je)
tp akhirnya aku jumpa gak si dia.
hubungan kami mkin mesra lepas jmpa.
tp aku rs cam ada kekurngan je..(dia mmg baik,tp dia lum besedia utk becinta)
so aku amik keputusan..memutuskan je
bila da stat keje plak
aku jd playgurl
wah dasyat tu..
smua laki2 kt tmpat kje,tegila2 kan aku,temasuk abg2 tua yg tak sdr diri mengatal,
aku pilih bulu doh
pilih yang comel je..uh
hiihihi
stat gan mamat jb.(keje sekli)
cml habis.ramai peminat gak dia nie(akhirnya jath kt tgn aku)hahaha
couple jab je..2 bulan
tu pun sebab gaduh pasal aku ngedik gan laki lain la..ahahaha?(nm pun playgurl)
tk abih kt ctu,
aku couple lak gan mamt nie,dia nie syok kat aku da lama
tp aku wat dunno je,sebab tak syok mata memadang(hahahaa)
tp utk menjaga hti dia.aku amk hti dia
bla da stat couple gn dia(hti mula ada perasaan syg)
tp aku tak sanggup wat hti dia bekecai gara2 perangai gatal aku nie(blh mengatal gan laki lain)
aku lepaskan dia
uh..
tak abih kt stu
aku da makin mtg dlm dunia pecintaan
da benti jd playgurl(hahaha)
aku jth sakit
time tu..
aku takde feeling,jatuh semagat,jiwa kosng..(smua ada)
tetiba muncl mamat nie,(budak jawa kot)yg menyentap jiwa aku dikala aku down
so aku terima dia.walau aku tau aku tak dpt membahagiakan dia(dia terima aku seada nya)
da mula rasa perasaan syg,cinta sbenar nie
dia syg aku seadanya
4 tahun kami becinta
makin lama aku kenl dia
dia mula berubah.dan bru ternampak perangai sebenar dia
kaki penipu.
kaki curang
kaki pompuan
smua nya ada
aku da tak tahan,
so akhirnya,aku mitak pts gan dia(pdn muka ko)
dan akhirnya
aku sgt2 kecewa,
sampai sekarang,aku maseh mecari penganti
walau dalam hti aku sekarang(da takde feel utk becinta)
focus utama aku,study3
aku harap,hadir seorang lalaki yg pahami aku
pahami jiwa aku
pahami keadaan aku
kalu takde..aku tak kesah da..yg penting aku ada parent yg sayang2 aku

Tiada ulasan: