26 Mac 2010

bila bosan+bengang+biol+kecewa+serabut

APA AKU WAT BILA AKU JD CAMNI

1st-aku akan kuar gan PEX kesayangan aku..
bila kuar gan dia..aku rasa legaa,happy,bahagia
dia je yang leh paham smua masalah aku kalu ada masalah
leh bwk aku g mana je aku suka utk legakan otak nie

2-laptop cumel kesayangan aku
wahh..kalu leh ngadap 1hri tanpa tdo pun aku sanggup
mmg leh lepas tensen laaa
kalu tak buka 1 hri..mmg aku naik gila jadinya
mmg leh kasi otak wa nie legaa abis beb kalu besama gan dia nie
mcm2 aku dpt kalu besama laptop
dia gak mengajar aku mnambah segala ilmu2 yang mmbolehkan aku lebih matang

3-karaoke
ini kalu mai tahap bengang
mmg aku leh layan sampai tekeluar tekak punyer la
abih smua lupa da segala poblem nie kalu memekik tak hingat dunia
kalu p melalak mmg kasi gegar abis2 la
aku leh p sorang2 kalu da sapa2 tak nak teman
sampai abg2 situ pun da cam muka nie.
nak kata sore sedap tu..
kalu masuk AF..gerenti dpt juara punya..hehe

4-dengar lagu kesukaan aku
kalu poblem gini dtg
aku lebih suka layan lagu lagi
dr kecik..mmg suka layan music
tak kira la jenis apa pun
mmg aku layan abis2 la

p/s..kalu poblem itu berat sgt,aku byk luahkan mama..dia ada adalah mentor aku

Tiada ulasan: